Sauna

Sauna-aikoja vapaana, varaa itsellesi oma vuoro!

Reserviere für Dich eine eigene Sauna-Zeit!

 

Joko olet poikennut Berriksellä saunomassa? Seurakunnan jäsenille löytyy varauslistalta vapaita aikoja. Mainiossa saunassamme löyly sihahtaa mukavasti kiukaalla, olo on herttaisen raukea. Kun suljet silmäsi, saatat aistia järvenkin... Tule rentoutumaan – varaa sauna-aika itsellesi, perheelle tai kaverien kesken.

Kennst Du schon die Sauna im Berris? Für die Gemeindemitglieder haben wir noch einige freie Zeiten. Die Steine zischen, spürst Du schon das Löyly? Schließe die Augen, entspanne Dich und Du hast schon den See und die Birken vor den Augen... Wenn Dich das anspricht, kannst Du die Sauna für die ganze Familie, mit Freunden oder für Dich alleine bei uns buchen.

Info: Zoran Uroic, 3-vahti@web.de, 0170 4014294

saunarannassa

Ota yhteyttä

Kirkkoraadin jäsen / Kirchenratsmitglied
Köln
+49 170 4014294

kirkkokahvijärjestelyt